avatar Ten blog rowerowy prowadzi athena z miasteczka Szczecin. Mam przejechane 21545.51 kilometrów w tym 205.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 17.89 km/h i się wcale nie chwalę.

baton rowerowy bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl

Wykres roczny blog rowerowy athena.bikestats.pl

Kwiecień, 2011

Białogard

Sobota, 30 kwietnia 2011 · dodano: 02.05.2011 | Komentarze 6

Ze względu na silny wiatr z północnego wschodu postanowiliśmy pojechać pociągiem do Białogardu i wrócić do Szczecina rowerami. Piszę w liczbie mnogiej, bo jak zawsze towarzyszył mi mój kochany Odysseus. Wyruszyliśmy z domu przed godziną 7 rano, by zdążyć na pociąg o 7.45. Przy kasach olbrzymie kolejki. Mimo długiego weekendu dla przewozów regionalnych czynna tylko 1 kasa biletowa. Całe szczęście nie spóźniliśmy się. Chyba w przyszłości, żeby uniknąć niepotrzebnego stresu, trzeba będzie kupować bilety dzień wcześniej. Cena biletu dla 1 osoby 20 zł + 1 zł za rower. W przedziale rowerowym też lekki tłok, tym bardziej, że jakiś wytatułowany gość z laptopem na kolanach, ale bez roweru czy dużego bagażu, rozsiadł się na dwóch miejscach. Polska kultura! Do Białogardu dotarliśmy koło godziny 10.30.
Tego dnia nie byliśmy jakoś szczególnie nastawieni na zwiedzanie, lecz przede wszystkim na jazdę. Przed nami miało być ok. 140 km, a ze względu na małe zmiany trasy, których Marek dokonywał na bieżąco wyszło ponad 160 km. Może to długa trasa przed nami, może to taki nastrój, a może jeszcze coś w pogodzie, czy nie wiadomo gdzie spowodowało, że zatrzymywaliśmy się niewiele razy i to przede wszystkim na krótkie odpoczynki. Staraliśmy się, tam gdzie było to możliwe, unikać głównych dróg, ale także nie wjeżdżać na polne czy tzw. kocie łby. Szczególnie utkwił mi w pamięci malowniczy leśny odcinek trasy za Reskiem w stronę Nowogardu. W Nowogardzie nad wodą urządziliśmy sobie mały popas. Rozglądaliśmy się też za Shrinkiem, ale nigdzie go nie wypatrzyliśmy. Ostatni odpoczynek przypadł na urokliwej plaży w Dąbiu, gdzie znad wzburzonej wody mogliśmy nacieszyć oczy panoramą Szczecina.
Ze względu na sprzyjający kierunek wiatru pokonanie tej odległości przy ponaddźwiękowej, jak dla mnie średniej, okazało się nie aż takie męczące :)) Siłę wiatru dotkliwie odczuliśmy na mostach prowadzących do centrum Szczecina.

W6NE
Autorem zdjęć jest Marek :))

Droga z Białogardu do Sławoborza © Odysseus

Wtorek, 26 kwietnia 2011 · dodano: 26.04.2011 | Komentarze 0

Wietrzny lany poniedziałek

Poniedziałek, 25 kwietnia 2011 · dodano: 27.04.2011 | Komentarze 3

Skoro słowo się rzekło, a raczej napisało (a dokładniej Odysseus sterroryzował mnie, że dziś będzie moja relacja), no to ona :)) Drugi dzień świąt i kolejna relaksacyjna trasa rowerowa, do której zachęciło nas przedzierające się zza chmur słońce. Celem wycieczki było uwiecznienie rzeźb wykonanych w pniach drzew znajdujących się w Krackow. Fotografie zamieszczone są u Odysseusa. Odwiedziliśmy również Penkum, a następnie częściowo trasą pokrywającą się z tą, jaką pokonaliśmy zimą w wyjątkowo licznej ekipie szczecińskiego BS-u, wróciliśmy do domku. I całkiem podobnie jak wtedy musieliśmy zmagać się z silnym wiatrem. W drodze powrotnej odkryliśmy w lesie przy Battinsthal kaplicę, którą Marek obfotografował. Tym razem zajrzeliśmy do środka :)) Sprawdziliśmy także postępy przy budowie drogi za Grabow do Linken. Droga jeszcze nieskończona, za to prawie gotowa jest asfaltowa ścieżka rowerowa. Wrażenia jazdy po niej nie sposób opisać. Coś niesamowitego, rower sam jedzie!!!!!!!

W4N

Kategoria wycieczki

Świąteczne lenistwo

Niedziela, 24 kwietnia 2011 · dodano: 25.04.2011 | Komentarze 5

Po śniadaniu wielkanocnym wybraliśmy się z Odysseusem nad jezioro Krugsdorf. Pogoda była fantastyczna, więc rozłożyliśmy koc na plaży i spędziliśmy przemiłe kilka godzin na słońcu :)))
To miał być całkowity świąteczny relaksik. I takim był do czasu drogi powrotnej. Nagle zerwał się dość silny wiatr, z którym trzeba było się nieco namordować, żeby wrócić do domu.
Radosnych Świąt Wielkanocnych :))))))))))))